dimecres, 20 de juny del 2012

CONEIXEM A PICASSO!

Al novembre els nostres xicotetes alumnes van realitzar un treball molt interessant sobre Picasso. Van visualitzar en classe la pel·lícula "El Misteri de Picasso" d'Henri-Georges Clouzot, una veritable obra mestra declarada Tresor Nacional pel Govern francès en 1984. En ella van poder admirar i conèixer l'obra i la tècnica de Picasso veient el propi artista creant diverses de les seues obres en aqueix instant, de tal forma que es pot observar la genialitat del traç de Picasso, la seua creativitat i l'aplicació del color en la producció de les obres artístiques que una vegada finalitzada la filmació es van destruir, quedant com a únic testimoniatge de la creació aquest meravellós film. 
Els xiquets/as van aplicar els seus coneixements i percepcions en la realització de retrats cubistes, donant com resultat unes obres de gran creativitat i colorit que es poden veure en l'exposició que tindrà lloc en la Casa de la Cultura d'Alcoi del 20 de juny al 6 de juliol.



                                                              *****

En noviembre nuestros pequeños alumnos/as realizaron un trabajo muy interesante sobre Picasso. Visualizaron en clase la película "El Misterio de Picasso" de Henri-Georges Clouzot, una verdadera obra maestra declarada Tesoro Nacional por el Gobierno francés en 1984. En ella pudieron admirar y conocer la obra y la técnica de Picasso viendo al propio artista creando varias de sus obras en ese instante, de tal forma que se puede observar la genialidad del trazo de Picasso, su creatividad y la aplicación del color en la producción de las obras artísticas que una vez finalizada la filmación se destruyeron, quedando como único testimonio de la creación este maravilloso film.
Los niños/as aplicaron sus conocimientos y percepciones en la realización de retratos cubistas, dando como resultado unas obras de gran creatividad y colorido que se pueden ver en la exposición que tendrá lugar en la Casa de la Cultura de Alcoy del 20 de junio al 6 de julio.












Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada