dissabte, 30 de juliol del 2011

CARAKOLLECTION!









L’alumnat de la Secció d'Expressió Plàstica van tenir la gran oportunitat de participar en el projecte “Carakollection” ideat pel dissenyador José Miguel Piñero. Un projecte sorprenent i creatiu que recull 32 escultures amb forma de caragol pintats per artistes i artesans alcoians de reconegut prestigi, col·lectius i escoles com l'Escola de Disseny d'Alcoi, la UPV Alcoi, EASD Alcoi, Centre Ocupacional Gormaget i la nostra benvolguda Escola Municipal de Belles arts.


Les xiquetes i xiquets van estar pintant el caragol durant el mes de maig plasmant el seu art i la seva creativitat en aquest animal tan simpàtic que va formar part de l'aula durant tot el mes. El resultat va ser sorprenent i original, de gran colorit gràcies a la imaginació dels cinquanta petits artistes que van participar. La mostra d'art urbà es va inaugurar el 17 de juny al Campus de la Universitat Politècnica de València d'Alcoi on va assistir nombrós públic. Durant diverses setmanes dels mesos juny i juliol els caragols han estat exposats als carrers principals d'Alcoi i en el Centre Comercial d'Alzamora.


Actualment des de dimarts passat 26 de juliol fins al 29 d'agost l'exposició “Carakollection” estarà exposada en el Centre Comercial L’Aljub d'Elx. La mostra serà itinerant recorrent els centres comercials de tota Espanya. Davant l'èxit i l'acolliment del públic d'aquesta creativa mostra hem de donar l'enhorabona! i les gràcies per acollir-nos en ella al dissenyador José Miguel Piñero i FELICITAR! Als nostres petits i petites artistes perquè han fet un treball FANTÀSTIC!



*****



Las alumnas y alumnos de la Sección de Expresión Plástica tuvieron la gran oportunidad de participar en el proyecto Carakollection ideado por el diseñador José Miguel Piñero. Un proyecto sorprendente y creativo que recoge 32 esculturas con forma de caracol pintados por artistas y artesanos alcoyanos de reconocido prestigio, colectivos y escuelas como la Escuela de Diseño de Alcoy, la UPV Alcoy, EASD Alcoy, Centro Ocupacional Gormaget y nuestra querida Escuela Municipal de Bellas Artes.
Las niñas y niños estuvieron pintando el caracol durante el mes de mayo plasmando su arte y su creatividad en este animal tan simpático que formó parte del aula durante todo el mes. El resultado fue sorprendente y original, de gran colorido gracias a la imaginación de los cincuenta pequeños artistas que participaron.
La muestra de arte urbano se inauguró el 17 de junio en el Campus de la Universidad Politécnica de Valencia de Alcoy donde asistió numeroso público. Durante varias semanas de los meses junio y julio los caracoles han estado expuestos en las calles principales de Alcoy y en el Centro Comercial de Alzamora. Actualmente desde el pasado martes 26 de julio hasta el 29 de agosto la exposición “Carakollection” estará expuesta en el Centro Comercial L’Aljub de Elche. La muestra será itinerante recorriendo los centros comerciales de toda España.
Ante el éxito y la acogida del público de esta creativa muestra tenemos que dar la ¡Enhorabuena! y las gracias por acogernos en ella al diseñador José Miguel Piñero y ¡FELICITAR! A nuestros pequeños y pequeñas artistas porque han hecho un trabajo ¡FANTÁSTICO!












































































































































































Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada